Jellemzők:

  • egyedi telefonszám (igény esetén zöld, kék vagy emeltdíjas) biztosítása
  • 90 vonalas ISDN primer összeköttetés tetszőleges csoportosításban
  • telefonkapacitás maximum 90 egyidejű hívás kezelésére
  • többnyelvű ügyintézői kapacitás maximum 48 operátorral
  • igény esetén 24 órás szolgálat
  • 1.000-1.500 hívásfogadás/óra teljesítmény
  • megfelelő időszaki jelentés a hívások mérésére és a minőség biztosítására
  • adatbázis fejlesztés a beszélgetések során begyűjtött adatok tárolására
  • azonosidejű feldolgozás, monitorozás
  • igény esetén speciális operátori tréning és egyedi programfejlesztés
  • egyedi script a szakszerű tájékoztatás és a beszélgetések menetének kézben tartása érdekében

Alkalmazási területek:

  • közönségszolgálat
  • információs vonalak
  • rendelésfelvétel
  • regisztráció média, DM és kuponos akciókhoz
  • help desk
  • promóciós és PR-játékok támogatása
  • önálló telefonos promóciós játékok
  • hangosújság, vásárlói klub


vissyaLap tetejére

 



FŐOLDAL SITEMAP INFO ENGLISH LANGUAGE