Működésünk során már jó néhány komoly megmérettetésen sikerrel átestünk. Nagy jártasságot szereztünk szinte minden szolgáltatástípusban, de főként a többnyelvű CRM szolgáltatások, (rendelésfelvétel, regisztráció, hibabejelentés, információs hot line stb.) valamint a piac- és közvélemény kutatások terén.
A Quelle Magyarország számára 1997-től 2010-es megszünéséig folyamatosan rendelésfelvételre és információadásra kiterjedő szolgáltatást végeztünk, míg a Metro hírújság olvasói klubja a Club Metro számára 2001-től 2008-ig mindenre kiterjedő (regisztráció, információnyújtás, akciók, nyereményjátékok lebonyolítása stb.) ügyfélszolgálatot láttunk el.

2004 tavaszán kezdtük meg a WIZZ Air légitársaság számára contact center szolgáltatásunkat, melynek keretében helyfoglalástól információadáson át reklamáció kezelésig széles körű tevékenységet végzünk.

Fontos partnerünk a Bosch csoport, számukra a termotechnikai márkákkal (Junkers, Buderus) kapcsolatos vevőszolgálatot láttunk el.

2006 januárjától a Magyar Közút Kht. megbízásából a TeleDirect működtette az korábban "Kátyú vonalnak", később "Útvonalnak" hívott éjjel-nappal hívható ügyfélszolgálatot, ahol a közlekedők bejelenthették a tapasztalt úthibákat, rendellenességeket.

Outbound oldalon a kutatások a meghatározóak. Stratégiai partnerünkkel, a Marketing Centrummal hosszú évek óta együttműködve elsősorban politikai, társadalmi kutatásokat végzünk, míg a Psyma Hungary Kft. megbízásai révén európai projektek keretében rendszeres gazdasági jellegű adatgyűjtéseket végzünk.

Telesales területen legnagyobb megbízóink a közelmúltban az Axel Springer kiadó, az Aegon biztosító, valamint a UPC volt.

A Human Telex megbízásából rendszeresen látjuk elt különböző cégek promóciós akcióinak telefonos támogatását.

Outbound IVR (kimenő automatikus üzenetbejátszás, vagy interaktív program) megbízásaink közül a szegedi Plusz Rádió számára végzett promóciós kampányt említhetjük.

Legjelentősebb partnereink:

Wizz

Lap tetejére

 



FŐOLDAL SITEMAP INFO ENGLISH LANGUAGE