A technikai háttér

A TeleDirect korszerű, többfunkciós CTI (Computer Telephone Integration) alapú contact centert üzemeltet. 48 teljesen komputerizált munkahellyel rendelkezünk, amelyeket a ma legkorszerűbbnek mondható ISDN-telefonvonalak szolgálnak ki. Ez lehetővé teszi, hogy megrendelőinknek a lehető legrugalmasabb, automatikus rendszerrel (audiotex) is kombinált szolgáltatást nyújtsunk. Természetesen rendelkezünk zöld és kék számokkal is, tehát lehetőséget kínálunk megbízóinknak arra, hogy a hívók díjmentesen, illetve olcsóbban érhessék el a kampányban alkalmazott vonalakat. A telefon mellett a fax, e-mail és SMS forgalom lebonyolításához is rendelkezünk megfelelő kapacitású berendezésekkel.

A felhívandó telefonszámok tárcsázásáról a számítógépek gondoskodnak, kizárva egyfelől az emberi tévedés lehetőségét, másfelől biztosítva az asszisztensek munkaidejének optimális kihasználását. Az operátorok munkája teljes egészében számítógépesített, azaz a kommunikáció menetét forgatókönyv (script) támogatja, amely megjeleníti a másik féllel kapcsolatos információkat, illetve annak tájékoztatásához szükséges valamennyi információt, és emellett lehetővé teszi a közvetlen adatbevitelt is.

Elektronikus adatbázisaink lehetőséget adnak arra, hogy akár a magán-, akár a közületi telefon előfizetők közül a megbízó igényeinek, illetve a kampány követelményeinek megfelelő mintát, vagy célcsoportot kiválasszuk.

A legkorszerűbb Dialogic telefonos hardver, ill. a magyarországi telefonhálózathoz és telefonálási szokásokhoz igazított saját fejlesztésű call center szoftverünk - a Callonia - gondoskodik arról, hogy az asszisztensek minden lehető információt, és segítséget megkapjanak a beszélgetések során, illetve biztosítsák a megbízóink részére megszerzett információk rögzítésének, valamint feldolgozásának biztonságát és zavartalanságát.

Bejövő hívások (mind automata, mind operátoros hívásfogadás) esetén minden egyes alkalmazás saját egyedi hangkészlettel és testre szabott menürendszerrel rendelkezik. Az operátorok egyenletes terheléséről korszerű ACD (Automatic Call Distribution - automata híváskiosztó) gondoskodik. A scriptek tervezéséhez speciális grafikus szoftver áll rendelkezésre. A különlegesen kialakított munkahelyek, a légkondicionált terem, a speciális fejhallgatók mind-mind azzal a céllal készültek, hogy munkatársaink teljes figyelmüket és energiájukat megbízóink szolgálatába állíthassák.


Lap tetejére

 



FŐOLDAL SITEMAP INFO ENGLISH LANGUAGE