A technikai háttér

A TeleDirect korszerű, többfunkciós CTI (Computer Telephone Integration) alapú contact centert üzemeltet 48 teljesen komputerizált, ISDN-telefonvonalakkal ellátott munkahellyel. Ez lehetővé teszi, hogy megrendelőinknek a lehető legrugalmasabb, automatikus rendszerrel (audiotex, IVR) is kombinált szolgáltatást nyújtsunk. Természetesen rendelkezünk zöld és kék számokkal is, tehát lehetőséget kínálunk megbízóinknak arra, hogy a hívók díjmentesen, illetve olcsóbban érhessék el a kampányban alkalmazott vonalakat. A telefon mellett a fax, e-mail és SMS forgalom lebonyolításához is rendelkezünk megfelelő kapacitású berendezésekkel.

Lap tetejére


Installáltuk a továbbfejlesztett Callóniát!

Contact centerünkben a Callonia szoftverrendszer legújabb - továbbfejlesztett - változatát telepítettük, s így szolgáltatásaink körét, és színvonalát tovább tudtuk emelni, emellett a minőségbiztosítás terén is jelentős előrelépést tettünk.

Lap tetejére


Emberi erőforrások

A menedzsmentben tapasztalt marketingszakember, szociológus, mérnök és informatikus gondoskodik arról, hogy megbízóink számára mindig a legmegfelelőbb telemarketing stratégia, adatbázis, feldolgozóprogram és forgatókönyv készüljön, a kampányokat pedig a céggel együtt felnőtt projektvezetők szervezik és irányítják. A közel félszáz telefonmarketing-asszisztens olyan kiváló kommunikációs adottságokkal, idegen nyelvi és számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkező fiatal, akiket igen szigorú felvételi folyamat eredményeképpen több száz jelentkezőből választottunk ki. Valamennyien alapos tréningen vettek részt, s munkájuk során folyamatos továbbképzésben részesülnek.


Lap tetejére

 



FŐOLDAL SITEMAP INFO ENGLISH LANGUAGE